Philosophy of Music (16): Wolven.

 

Het huis is op slot, er is geen uitweg vindbaar. De houten muren van de kamer verbleken in het maanlicht dat door de vensterramen schijnt. Ik ben opgesloten in een klein gebouw, ergens in een sparrenbos. Ik zit er bedrukt bij op een stoel in het midden van de ruimte. Tranen vloeien over mijn zachte wangen. Ik wil ontsnappen, maar de deur is op slot. Ik wil weglopen, maar ik hoor het huilende geschreeuw van de wolven tussen de imposante bomen. De dieren lijken letterlijk in het huis te zijn maar ik niet kan vluchten. De koude voetstappen van de prachtige dieren zorgen voor het onaangenaam kippenvel dat me overneemt. Ik probeer op te staan, maar mijn benen worden naar de grond gezogen. Ik tracht me te verzetten, maar de weerstand maakt alles nog veel erger. Ik huil mee met de wolven. Afwisselende stiltes van eenzaamheid dringen tot me door. Het huis is op slot, er is geen uitweg vindbaar. De roedel vermenigvuldigt zich en hun zachte vacht wrijft over de ruwe houten deur. De kleintjes trippelen en laten afdrukken achter in de witte sneeuw. Angstige beelden dagen voor me op in mijn verbeelding. De wolven likken mijn tranen van mijn wangen, maar hun pogingen laten een troosteloos landschap achter. Ze blijven me in een dwang houden in het eindeloze bos, ver weg verstopt van de mensenwereld. Ik hoor hun gehuil altijd maar luider en luider.

Het huis is op slot, er is geen uitweg vindbaar.

Iedereen heeft zijn eigen wolven, en de schoonheid ervan kan je niet meten.

wolf-eating-watermelonwolf-pic-_-lol-obviouse-wolf-packs-33527266-1024-768

Over toke300

Musician , Philosopher, Writer, ...
Dit bericht werd geplaatst in Philosophy Of Music. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

